Οργανωτική επιτυχία σημαίνει αποτελεσματική επίτευξη στόχων που επιτυγχάνουν την αποστολή της εταιρείας.
Αυτό συνήθως σημαίνει εκπλήρωση ενός σχεδίου που έχει εκπονήσει η ηγεσία. Ωστόσο, η εκμετάλλευση απροσδόκητων ευκαιριών μπορεί επίσης να οδηγήσει σε επιτυχία.
Σήμερα, ορισμένες εταιρείες διευρύνουν τον ορισμό της επιτυχίας. Αντί για τα αποτελέσματα, συνυπολογίζουν και την ευεξία. Για να κάνουν τις προσπάθειές τους βιώσιμες, επικεντρώνονται στη διασφάλιση της ευημερίας των εργαζομένων.
Ποιοι παράγοντες οδηγούν τελικά στην επιτυχία;
- Οι Επιχειρήσεις με κοινές αξίες, έχουν ισχυρό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι άλλων
- Η ηγετική προσέγγιση επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό την επιτυχία
- Ένα ισχυρό όραμα λειτουργεί ως η ραχοκοκαλιά της επιτυχίας, καθοδηγώντας την ομάδα. Δεν αρκεί να έχεις το όραμα, θα πρέπει και ο κάθε εργαζόμενος να το καταλάβει. Αυτό τους δίνει μια ισχυρή κατανόηση της αποστολής τους.
- Εκτός από το όραμα, υπάρχει ένα σαφές σχέδιο για την εκπλήρωσή του, οδηγώντας σε μια βέλτιστη στρατηγική.
- Οι επιτυχημένες Επιχειρήσεις, προσπαθούν να είναι αρκετά ευέλικτες ώστε να αξιοποιούν νέες ευκαιρίες. Η ευελιξία, επιτρέπει στις επιχειρήσεις, να κάνουν αλλαγές και να δοκιμάζουν νέες ιδέες.
- Η κουλτούρα, στο χώρο εργασίας που δίνει προτεραιότητα στην ανοιχτή επικοινωνία και τη διαφάνεια ενισχύουν την επιτυχία. Οι εργαζόμενοι πρέπει να αισθάνονται ασφαλείς για να εκφράσουν ιδέες. Η κουλτούρα πρέπει να δημιουργεί ψυχολογική ασφάλεια. Επιπλέον, οι εργαζόμενοι πρέπει να εμπιστεύονται ότι οι ηγέτες μοιράζονται πληροφορίες που τους αφορούν.
- Οι μεγάλες επιχειρήσεις, παρέχουν εκπαίδευση και πόρους που βοηθούν τους εργαζόμενους να βελτιώνονται. Η επιτυχία αυξάνει τη δέσμευση των εργαζομένων και νιώθουν υπερήφανοι που παίζουν ρόλο στην επιτυχία της επιχείρησής τους.
Μαζί, αυτοί οι παράγοντες διαφοροποιούν τις επιχειρήσεις και τελικά, ενισχύουν την οργανωτική επιτυχία.
Πώς να επιτύχετε οργανωτική επιτυχία
Ποιες στρατηγικές μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να εφαρμόσετε τα βασικά στοιχεία της επιτυχίας;
- Η ισχυρή λήψη αποφάσεων, είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχία της επιχείρησης.
- Καθιερώστε βασικές αξίες, που καθοδηγούν την εργασία σας και αναζητήστε ανθρώπινο δυναμικό με αυτές τις αρχές.
- Αναπτυξιακά και επεκτάσιμα σχέδια, είναι συνήθως ωφέλιμα. Σχεδιάστε προϊόντα ή υπηρεσίες, χωρίς να θυσιάσετε την ποιότητα
- Εξετάστε νέα μοντέλα. Ίσως η παροχή μεγαλύτερης αυτονομίας στους ανθρώπους στη λήψη αποφάσεων θα ενισχύσει την αποτελεσματικότητα.
- Σχεδιάστε με επίκεντρο τον πελάτη
- Η εξαιρετική διαχείριση απόδοσης θα ενισχύσει επίσης την οργανωτική επιτυχία. Πρώτον, θα βοηθήσει κάθε εργαζόμενο να επιτύχει κορυφαία απόδοση και Δεύτερον, θα τους καθοδηγήσει να αναπτύξουν τις δεξιότητες για να συνεισφέρουν ακόμη περισσότερο.
- Προωθήστε την ισχυρή επικοινωνία μεταξύ των διευθυντών και των εργαζομένων και μεταξύ των συναδέλφων.
- Δώστε προτεραιότητα στην ευημερία των εργαζομένων μειώνοντας το άγχος και κάνοντας τον φόρτο εργασίας διαχειρίσιμο.
- Η προσφορά δίκαιων παροχών θα ενθαρρύνει τους πολύτιμους υπαλλήλους να παραμείνουν.
Μετρήσεις για την επιτυχία της επιχείρησης
- Προσδιορίστε το ποσοστό των δυνητικών πελατών που γίνονται πελάτες.
- Απόδοση επένδυσης (ROI)
- Μέτρηση ικανοποίησης πελατών
- Ικανοποίηση και αφοσίωση των εργαζομένων.
- Παραγωγικότητα των εργαζομένων.
Τι ορίζει μια επιτυχημένη επιχείρηση;
Στην εποχή της ασυνέχειας, χρειάζεσαι την ικανότητα να αλλάζεις συνεχώς.
Οι Επιχειρήσεις πετυχαίνουν με την πάροδο του χρόνου μόνο όταν προσαρμόζονται στην ταχύτητα και τον χαρακτήρα της εξωτερικής αλλαγής. Κάθε πτυχή μιας επιχείρησης - από το πώς λειτουργεί και είναι δομημένη, μέχρι το πώς ηγείται - πρέπει να ταιριάζει με το τρέχον αλλά συνεχώς μεταβαλλόμενο πλαίσιο στο οποίο κινείται.
Καθώς ο κόσμος αλλάζει με ταχύτερους ρυθμούς από ποτέ, οι επιχειρήσεις πρέπει επίσης να αλλάξουν πιο γρήγορα.
Ωστόσο, για να ευδοκιμήσουν σήμερα, οι επιχειρήσεις πρέπει να βασίζονται σε ομάδες αντί για ιεραρχία, χρησιμοποιώντας τη δύναμη των δεδομένων και των αλγορίθμων.
Έχουμε εισέλθει σε μια εποχή ασυνέχειας, καθιστώντας τις επικρατούσες οργανωτικές δομές και πρακτικές αναποτελεσματικές, αν όχι επιβλαβείς.
Μια επιτυχημένη Επιχείρηση, είναι αυτή που λαμβάνει υπόψη όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη στη λήψη αποφάσεων — εργαζόμενους, πελάτες, την κοινότητα, τους μετόχους και τους προμηθευτές. Η Επιχείρηση, δεν φοβάται να συνεργαστεί με τους ενδιαφερόμενους σε αμφίδρομες επικοινωνίες.
Πρέπει επίσης να αφιερώσουμε χρόνο για να κοιτάξουμε μπροστά
Τσιμπουρλάς Δημήτρης
Υπεύθυνος AiT Strategy
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.