Επικαιρότητα

Διαβάστε τα τελευταία νέα
Αστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια Ανενεργά
 

Με αφορμή τα κρούσματα που είχαμε το τελευταίο διάστημα, ο πολίτης σε περίπτωση εκβιασμού ή διαφθοράς μπορεί να προχωρήσει σε καταγγελία σε συγκεκριμένη πλατφόρμα της ΑΑΔΕ.

Η καταγγελία μπορεί να είναι επώνυμη ή ανώνυμη.

Ø  Η πλατφόρμα καταγγελιών

Οι Καταγγελίες Πολιτών είναι η πλατφόρμα της ΑΑΔΕ για την υποβολή ψηφιακών καταγγελιών/πληροφοριών. Απευθύνεται σε πολίτες οι οποίοι ενεργούν είτε ως ιδιώτες είτε ως νόμιμοι εκπρόσωποι Επιχειρήσεων / Νομικών Οντοτήτων. Μια καταγγελία μπορεί να αφορά σε Ιδιώτη, Επιχείρηση ή Νομική Οντότητα, Υπάλληλο ή Υπηρεσία της ΑΑΔΕ ή σε μια συγκεκριμένη Περιοχή..

Μέσω της πλατφόρμας υπάρχει δυνατότητα υποβολής Ανώνυμων ή Επώνυμων Καταγγελιών με τη σύντομη συμπλήρωση συγκεκριμένων υποχρεωτικών πεδίων προκειμένου η καταγγελία να είναι αξιοποιήσιμη. Επίσης παρέχεται η δυνατότητα επισύναψης ηλεκτρονικών αρχείων προς απόδειξη των καταγγελθέντων.

Η πλατφόρμα δημιουργήθηκε για να συνδράμει στην αποκάλυψη φαινομένων φοροδιαφυγής, λαθρεμπορίου ή διαφθοράς καθώς και στην εμπέδωση του Κράτους Δικαίου σε Πολίτες, Επιχειρήσεις και Υπηρεσίες.

Ø  Τα βήματα

112 PLATFKATAGG 24052024

Στην περίπτωση που κάποιος επιθυμεί να υποβάλλει μια επώνυμη καταγγελία για φαινόμενο Διαφθοράς – παραβίασης ακεραιότητας που αφορά Υπηρεσία ή Υπάλληλο της ΑΑΔΕ, τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσει είναι τα εξής:

→  http://www.aade.gr 

→ Καταγγελίες Πολιτών.

→ Επώνυμη Καταγγελία με τους κωδικούς Taxisnet

→ Περιγραφή Καταγγελίας 

→ Επιλογή Κατηγορία ΔΙΑΦΘΟΡΑ – ΠΑΡΑΒΙΑΣΕΙΣ ΑΚΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ 

→ Υποκατηγορία γίνεται επιλογή μίας παράβασης Διαφθοράς – Παραβίασης Ακεραιότητας.

→ Συμπληρώνετε τα υποχρεωτικά πεδία:

→ Περιεχόμενο Καταγγελίας

→ Τρόπος Διαπίστωσης

→ Χρονικός Προσδιορισμός

→ Επόμενο και γίνεται αναφορά του καταγγελλόμενου Υπάλληλος / Υπηρεσία ΑΑΔΕ.

→ Επιλέγετε Στοιχεία Υπηρεσίας ΑΑΔΕ ή Στοιχεία Υπαλλήλου ΑΑΔΕ, συμπληρώνοντας τα υποχρεωτικά πεδία και οποιαδήποτε άλλη πληροφορία έχετε στη διάθεσή σας.

Υπάρχει η δυνατότητα προσθήκης περισσότερων καταγγελλόμενων για την ίδια υπόθεση.

Στην καρτέλα Τοποθεσία Συμβάντος, συμπληρώνετε τα παρακάτω υποχρεωτικά πεδία:

→ Περιφερειακή Ενότητα

→ Δήμος – Πόλη ή χωριό Συμβάντος

και οποιαδήποτε άλλη πληροφορία έχετε στη διάθεσή σας.

→  Προεπισκόπηση καταγγελίας : Eμφανίζονται τα στοιχεία που έχετε καταχωρήσει.

→ Επιλογής υποβολή όπου εμφανίζεται το μήνυμα: 

→ ΕΠΙΤΥΧΗΣ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ, με τον αριθμό πρωτοκόλλου της καταγγελίας, την ημερομηνία και την ώρα.

Στην περίπτωση που κάποιος επιθυμεί να υποβάλλει μια ανώνυμη καταγγελία για φαινόμενο Διαφθοράς – παραβίασης ακεραιότητας που αφορά Υπηρεσία ή Υπάλληλο της ΑΑΔΕ, τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσει είναι τα εξής:

→  http://www.aade.gr 

→ Καταγγελίες Πολιτών.

→ Ανώνυμη Καταγγελία 

→ Επόμενο

→ → Επιλογή Κατηγορία ΔΙΑΦΘΟΡΑ – ΠΑΡΑΒΙΑΣΕΙΣ ΑΚΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ 

→ Υποκατηγορία γίνεται επιλογή μίας παράβασης Διαφθοράς – Παραβίασης Ακεραιότητας.

→ Χρονικό διάστημα με επιλογή «Χρόνος Από» σε «Χρόνος Έως»

→ Τρόπος Διαπίστωσης με επιλογή υποχρεωτική προσωπικής μαρτυρίας, πληροφορίες τρίτων κ.τ.λ.

→ Χρονικός Προσδιορισμός με επιλογή υποχρεωτική μία από τις επιλογές όπως έγινε στο παρελθόν, έγινε στο παρελθόν και συνεχίζεται, γίνεται τώρα κ.τ.λ.

→ Τρόπος Πληρωμής με επιλογή μίας όπως αντικαταβολή, χρεωστική/πιστωτική κάρτα, μετρητοίς κ.τ.λ.

→ ΙΒΑΝ Τραπεζικού λογαριασμού κατάθεσης

→ Εταιρία Ταχυμεταφοράς (courier)

→ Αξία Συναλλαγής Παράβασης:  αναγράφεται το ποσό

→ Επισύναψη Αρχείων μέσω αποδεκτών τύπων αρχείου όπως pdf, jpg κ.τ.λ.

→ Επόμενο και γίνεται αναφορά του καταγγελλόμενου Υπάλληλος / Υπηρεσία ΑΑΔΕ.

→ Επιλέγετε Στοιχεία Υπηρεσίας ΑΑΔΕ ή Στοιχεία Υπαλλήλου ΑΑΔΕ κ.τ.λ, συμπληρώνοντας τα υποχρεωτικά πεδία και οποιαδήποτε άλλη πληροφορία έχετε στη διάθεσή σας.

Στην καρτέλα Τοποθεσία Συμβάντος, συμπληρώνετε τα παρακάτω υποχρεωτικά πεδία:

→ Περιφερειακή Ενότητα

→ Δήμος – Πόλη ή χωριό Συμβάντος

και οποιαδήποτε άλλη πληροφορία έχετε στη διάθεσή σας.

→ Προσθήκη Καταγγελομένου

→ Προεπισκόπηση καταγγελίας : Eμφανίζονται τα στοιχεία που έχετε καταχωρήσει.

→ Επιλογής υποβολή όπου εμφανίζεται το μήνυμα: 

→ ΕΠΙΤΥΧΗΣ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ, με τον αριθμό πρωτοκόλλου της καταγγελίας, την ημερομηνία και την ώρα.


Παναγιώτης Ράγγος

Λογιστής Φοροτεχνικός  Α΄ Τάξης

Οικονομολόγος

Πιστοποιημένος Εσωτερικός Ελεγκτής

Help Desk

Αιτήματα Υποστήριξης
Έχετε κάποια απορία πάνω στα φορολογικά, εργασιακά, πληροφορική ? Εσείς ρωτάτε... Εμείς απαντάμε !!!
Γνωσιακή Βάση
Η γνωσιακή βάση είναι ένας ηλεκτρονικός πόρος που περιέχει συχνές ερωτήσεις για φορολογικά, εργασιακά, ασφαλιστικά, προγράμματα, συμβουλές, κτλ.
Κλείσιμο Συνάντησης
Είμαστε στη διάθεσή σας για να σας εξυπηρετήσουμε μέσω τηλεδιάσκεψης. Κάντε κράτηση συνάντησης...