Επικαιρότητα

Διαβάστε τα τελευταία νέα
Αστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια Ανενεργά
 

Aπό την 1η Ιουλίου γίνεται υποχρεωτική για συνεργεία, πλυντήρια, πάρκινγκ και επιχειρήσεις ενοικίασης οχημάτων και μοτοσικλετών.

Τι προβλέπει η απόφαση

Η απόφαση του διοικητή της ΑΑΔΕ προβλέπει λεπτομερώς τι θεωρείται παράβαση. Συγκεκριμένα:

→ Mη καταχώριση πινακίδας

→ Καθυστέρηση στην εγγραφή ή ελλιπή στοιχεία

Όλα αντιμετωπίζονται ως «μη υποβολή πληροφοριακής δήλωσης» και τιμωρούνται σύμφωνα με το άρθρο 53 του νέου Κώδικα Φορολογικής Διαδικασίας. 

Το ύψος του προστίμου;

Εκατό ευρώ για κάθε παράβαση – όχι συνολικά, αλλά ανά όχημα.

Ποιες κατηγορίες εντάσσονται πρώτες στο μέτρο

Οι πρώτοι που υποχρεώνονται να τηρούν ψηφιακό πελατολόγιο από 1η Ιουλίου είναι συνεργεία, φανοποιεία, επιχειρήσεις εγκατάστασης ηχοσυστημάτων και συναγερμών, πλυντήρια, χώροι στάθμευσης και εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων, μοτοσικλετών, τετράτροχων, μοτοποδηλάτων και επαγγελματικών οχημάτων κάθε είδους.

Εξαιρέσεις

Εξαιρούνται εταιρείες leasing, αυτόματα self-service, αντιπροσωπείες που καταγράφουν εσωτερικές προετοιμασίες για καινούργια οχήματα, απλές ενοικιάσεις χώρων χωρίς φύλαξη, εργασίες σε μεμονωμένα εξαρτήματα χωρίς την παρουσία οχήματος, ιδιόχρηστοι χώροι επιχειρήσεων και τα κινητά συνεργεία που δουλεύουν επί τόπου.

Στο ψηφιακό πελατολόγιο δηλώνονται υποχρεωτικά ο αριθμός κυκλοφορίας, η ημερομηνία και ώρα εισόδου, ο τύπος υπηρεσίας (άπαξ, επαναλαμβανόμενη, διαρκής), το ΑΦΜ του πελάτη σε επαναλαμβανόμενες περιπτώσεις και τα τεχνικά χαρακτηριστικά του οχήματος (κατηγορία, κατασκευαστής). Επιλέγεται η κατηγορία υπηρεσίας (με ανταλλακτικά, χωρίς, ιδιόχρηση, δωρεάν, εγγύηση ή άλλη) και εφόσον υπάρχει, καταχωρείται το συμφωνηθέν ποσό ή το περιοδικό μίσθωμα.

Τι αναφέρει η ΑΑΔΕ

Η ΑΑΔΕ δίνει σαφείς οδηγίες. Συγκεκριμένα, ακόμα και αν το όχημα βγει από την εγκατάσταση για να συνεχίσει εργασίες αλλού, η μετακίνηση πρέπει να δηλωθεί. Αν όχι, θεωρείται παράλειψη. Η δήλωση πρέπει να γίνεται σε πραγματικό χρόνο. Καθυστερήσεις στην τήρηση του συστήματος δεν προβλέπονται και δεν συγχωρούνται. Κάθε καταγραφή μετράει, κάθε λάθος πληρώνεται……με ότι αυτό συνεπάγεται. 


Παναγιώτης Ράγγος

Λογιστής Φοροτεχνικός  Α΄ Τάξης

Οικονομολόγος

Πιστοποιημένος Εσωτερικός Ελεγκτής

Help Desk

Αιτήματα Υποστήριξης
Έχετε κάποια απορία πάνω στα φορολογικά, εργασιακά, πληροφορική ? Εσείς ρωτάτε... Εμείς απαντάμε !!!
Γνωσιακή Βάση
Η γνωσιακή βάση είναι ένας ηλεκτρονικός πόρος που περιέχει συχνές ερωτήσεις για φορολογικά, εργασιακά, ασφαλιστικά, προγράμματα, συμβουλές, κτλ.
Κλείσιμο Συνάντησης
Είμαστε στη διάθεσή σας για να σας εξυπηρετήσουμε μέσω τηλεδιάσκεψης. Κάντε κράτηση συνάντησης...